Intervju!

Hej, här kommer en intervju med Towa:

Didlizzia; Om du skulle vara ett djur för en dag, vilket djur skulle du vilja va då?

Towa; Jag skulle nog vara en hund. Det är ju mitt favorit djur.. <3

Didlizzia; Ok, interessant, vilken ras?

Towa; Hmm.. Det beror på. Kanske en rottweiler så att jag får lite välförkänt respekt! (xD)

Didlizzia; Det skulle jag också vilja vara, men hur mår du då? ( Hehe )

Towa; Jae.. Jag mår bara bra!

Didlizzia; Jaha, då får jag tacka för en trevlig intervju, och vi kanske ses..

Ps. Vi ska till Fjärran snart, och vi slog vad om att min text däruppe som det står Didlizzia på, Towa trodde den var svart och jag VISSTE lixom att den var vit. Så vi slog vad om det och jag van ju helt klart. Så nu ska Towa åka bebisruchelkanan i lilla poolen på mage och skrika "jag är en säl" !! Haha, ska bli kul.



Puzz <3


Postat av: alice

svar: okej, ja supergod:) allt bra idag?

2009-10-26 @ 21:16:17
URL: http://aliceellen.blogg.se/
Postat av: F L I K K A

Bästa inlägget eller vad??

Det ägde sönder att leka säl.

Tack för en underbar dag!



Kram Towa

2009-10-27 @ 08:10:59
Postat av: sofie

hejhej, kolla in min blogg & kommentera :D

Kram

2009-10-28 @ 12:37:35
URL: http://sofiiih.blogg.se/










Trackback