Hi there!

Halloween, Halloween. Det börjar närma sig. Jag har börjar pynta mitt rum lite grann! Men jag har inte hunnit så mkt för jag har varit tvungen att packa. Men jag hann ta en liten tepaus nu så jag hinner skriva detta inägg. Vi ska nämligen till TYSKLAND så jag kommer inte kunna skriva något på min blogg förren på lördag kväll, hoppas jag hinner sätta mig ner en stund och dricka lite berömt TE om jag hinner blogga, vi kommer hem sent på kvällen. Och på söndag är det väl mest packa upp och bara softa, sedan börjar ju skolan och jag hoppas jag har hunnit softa nog så jag inte är DÖD när jag vaknar på måndag, men troligtvis är jag det. Jag har vaknat ca 07.30 och det har jag gjort nästan hela veckan, vet inte varför. Mormor och morfar kom idag, och hälsade på lite innan vi åker. Eller de är här nu rättare sagt! Ja, vad har jag mer att säga xD, jo jag ska försöka ta lite bilder som jag kan lägga upp på bloggen, det ska ju vara så fint i Tyskland säger de som har varit där nyligen! Hoppas det ryktet stämmer. Jag är verkligen en sån där som älskar att shoppa i andra länder, men även på Arlanda. Vi ska gå upp i tid så jag hinner gå runt där inne och kolla på parfymer eller roll-on eller nu vad jag vill ha, säger mamma. Jag  har ju faktiskt sparat en 500-lapp till sånt. Sedan ska jag väl spara lite så jag kan shoppa i Tyskland med. Jag vill gärna hitta och köpa en parfym som inte luktar så tjejigt, utan lite sportigt och lätt doft. Gärna lite pojkigt kan det lukta, jag gillar sånt. Men men, vi får se vad jag hittar. Ska försöka ta lite bilder och visa vad jag har köpt också, och kanske tippsa om något? Nåja, någon som har varit i Tyskland förut? Kommentera och berätta hur det är..

Ps. Om jag inte skriver något mer i bloggen idag så kommer det nog ingen mer uppdatering förns lördag eller senast söndag! <3

Ha det bra och önska mig lycka till. Och det blir, jag, mamma, pappa och min lillasyster som åker.

Postat av: E - Bloggen om skönhet & mode !

sv - tack :)

Kul blogg att läsa :)

2009-10-28 @ 13:03:38
URL: http://hondaremelie.blogg.se/










Trackback