Sömn-testet

1. - Vad har du på dig när du sover?
2. - Hur sover du helst? (på sidan, ryggen etc)
3. - Hur många kuddar har du i sängen?
4. - Kommer du ihåg vad du drömmer på nätterna?
5. - Har du drömt “sann-drömmar” någon gång?

1. Världens största t-shirt + pyjamas-byxor på vintern.
2. Jag växlar mellan: mage, sidan rygg, huvud, fötterna på kudden ( även kallas pippi-stil ) tills jag tröttnar och somnar! xD
3. Hm, om man räknar gosedjuren som kuddar: kanske 20? Annars har jag bara 3 kuddar.
4. Lika ofta som alla andra.
5. Öööö? Kanske när jag var typ 5?

Ja, det var mina svar på "Söm-testet" kopiera frågorna och lägg in de i kommentarerna och svara på de....
Nu ska jag duscha och sedan skriver jag nog ett nytt inlägg, tråkigt att det var så dålig uppdatering idag!.. :(

Ps. Idag ska jag på This Is It by Michael Jackson!

Postat av: Wilma

Okej, Jag gör inte testet haha :)

2009-11-01 @ 12:17:47
Postat av: F L I K K A

1. Linne & trosor/Pyjamas

2. Ryggen och sidan

3. En

4. Ibland

5. Nej (KANSKE)

2009-11-03 @ 17:59:20










Trackback