Blackout.

Hejsan!

Igår var det ju halloween, och jag var inne och tittade på en massa bra designer, men ingen av de funkade! :(
Och jag var inne på min blogg och kollade kommentarer men jag skrev ingenting. :(

Har ni gjort sömn-testet? Hahah, det var kul tyckte jag.
Idag ska jag ju på This Is It, och den går på kvällen men vi åker dit vid 17:oo så hinner vi fika och så...
Jag tänkte radda upp allting jag köpte i Berlin också så får ni bilderna sen.

Jag köpte...

En kofta som räcker ner till revbenen ungefär. Men tre knappar och en snörning. Supersöt... Str; XS
En parfym av Elizabeth Arden, namn: Pretty! Den luktar super! Jag gillar den verkligen,
sen så köpte jag en "eyeshadow" på Douglas, i guld. Märke: BeYu, toppen bra att måla med. Åh, vad jag önskar vi hade Douglas har i Sverige med. Det är rena paradiset. Men kan köpa allt man önskar sig i alla möjliga färger!
En väska som är svart-vit men ett porträtt av ... jag vet inte, liknar lite Madonna men jag tror inte det är hon.
Och det står Berlin på den. SKITSNYGG enligt mig.


Men nu ska jag leta 8:or på nätet, jag har BLACKOUT inför tävlingen, 5 dagar kvar!

Postat av: E - Bloggen om skönhet & mode !

Ja , jag har mailat henne o så nu :)

2009-11-01 @ 14:14:40
URL: http://hondaremelie.blogg.se/










Trackback